23 juni

hallå allihopa !

min dag har spenderats största delen hos farmor och farfar . där jag, erik, markus och melvin var och badade, solade och bara stekte . grymt skönt ! man ska ju egentligen inte klaga nu när sommarvärmen äntligen har kommit.. men om man inte har någon pool så känns det nästan lite för varmt .
men något som jag iallafall verkligen vill.. det är att blir sådär sjukt snyggt gyllenbrun . men det är ju så svårt att få färg !?

men idag tycker jag att vi ska prata om något viktigt som.. sommar på liseberg .
jag tycker nästan det är pinsamt . vad är vitsen med att göra ett program som är precis som allsång på skansen, fast på liseberg istället.. ?! allsång på skansen kommer ju alltid vara allsång på skansen . det är något som
man nästan alltid kollar på på sommaren . och även om dom inte är ute efter att konkurrera mot allsång så känns det ju lite fånigt.. nej jag ger helt klart en tumme ner till det tv-programmet .


det var allt för nu .
nu ska jag ta en kall dusch och blir frääääsch . SKÖNT !

Kommentarer :

#1: Pau

Jag håller med...allsång är på skansen! <3

skriven

Kommentera inlägget här :