from one life to another

idag har jag vänt hela mitt liv upp och ner.. nästan .
jag har gjort så mycket nytt idag . sånt som jag aldrig har gjort förut .

1. jag har sett desperate housewives för första gången . har aldrig sett ett ända avsnitt förut . men nu började jag med att kolla på säsong 2 och jag kan inte säga mer än.. jag är fast .



2. jag åt nudlar för första gången idag . eller jag har ätit det 1 gång förut.. men då tyckte jag det var så äckligt så jag lovade mej själv att aldrig mer äta det . men idag när jag var hemma hos linnea så åt jag det .
jag : vad är det här för konstig pasta ?
linnea : det är nudlar !
och visst var det gott !

3. i fyra år nu har jag gott i vaksala och aldrig har vi kommit på att tv:n som hänger på väggen kan andvändas för att kolla på tv . och inte bara för att kolla vad det blir för mat osv. utan vi kollade på en riktig tv-kanal . så det slutade med att halva klassen satt och kollade på barnkanalen i trappen .

4. kanske inte något nytt direkt... men jag måste bara passa på att skriva att : JAG HAR HAFT MIN SISTA SYSLÖJDSLEKTION PÅ VAKSALASKOLAN ! jag överlevde.. jag är fri !

hmm.. det var väl allt för idag . världens pissväder har det varit också . det gillar vi inte .
hörs !

Kommentarer :

#1: matilda

jättefin design!

skriven

Kommentera inlägget här :