disgusting was the word

trasiga gamla fotbollsskor . det tycker min pappa att jag och markus luktar just nu .
men det är faktiskt inte mitt fel .
ni märkte säkert att det kom en riktig sån där regnskur idag igen.. då det verkligen öste ner regn .
vad gjorde mathilda då ? var hon inne, med tända ljus och bara myste av regnet, inlindad i en filt framför en romantisk-komedi och en fruktsallad i handen ? NEJ . just då, när det regnade som mest då var jag ute på en fotbollsplan och körde en hinderbana med killarna .
så nu är jag fruktansvärt lerig och smutsig . från topp till tå . jag har tillochmed lera i munnen .
så jag säger bara det.. smuts och lera är inte bra för tjejer . vi mår verkligen inte bra av det .
usch nej . en tumme ner för det .



och nu när jag ändå är på G med att dela ut tummar så kör vi en till .
ni har säkert hört den på radion . right here, right now -BWO .
och det är ju en katastrof ! jag har aldrig hört en sån dålig låt .





men nu ska jag ta mej en dusch så jag blir fräsch och fin igen . sen har mamma köpt ett sing star med både danny och EMD på . så det blir nog dags för lite sång också !
puss

Kommentera inlägget här :