åka pendeltåg..

jag förstår inte hur man kan vara så sjukt trött ?
har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv..
har sovit i 2 timmar nu men det känns fortfarande som att jag har blivit påkörd av ett tåg eller nått . inte bra !

apropå ingenting så under dom här två dagarna har jag sjungit på massa olika låtar.. och så när jag sjöng en låt (åka pendeltåg - markoolio) så kom erik och sa "sådär går inte texten !"
och hallå.. jag sjunger ju jämt rätt ! nästan..
så vi var helt enkelt tvungna att kolla upp det .
jag sjöng : åååh åka pendeltåg, jag är en loser babe men jag har inget körkort .
erik sjöng : åååh åka pendeltåg, jag är en loser babe för jag har inget körkort .
gissa vem som hade rätt ?!
haha ingen..
låten går nämligen såhär : åååh åka pendeltåg, jag är en loser babe jag har inget körkort .

vilken uppenbarelse . kommer helt klart att förändra mitt liv .

Kommentarer :

#1: rebecca

fin blogg , gillar den !

skriven
#2: Hanna

de va väl ändå jag som hade rätt ;D

skriven

Kommentera inlägget här :