23.08

idag har det varit en sjukt onödig skoldag.. men ändå en väldigt soft .
vi skulle ha kollat på fotboll på morgonen . så vi kom till fålhagen vid 9.. kanske kollade.. eller okej, vi kollade inte ens . men vi var iallafall där i typ 15 minuter.. och sen så frågade om vi fick gå . och det fick vi !
så då gick vi hem till jullsan . där vi hade det mycket trevligt .
vi bakade kladdkaka och kollade på en ängels tålamod . kärlek till det ! det var typ hur länge som helst jag såg det .
- jag är inte härifrån . jag är därifrån . jag är en ängel *flax flax*

när det sedan började närma sej lunch gick vi till skolan för att äta . för vi visste nämligen att det skulle bli pannkakor så det fick vi ju inte missa . men vaksalaskolan gjorde världens flopp med den lunchen . dom hade lingonsylt.. ! lingonsylt till pannkakor !? usch .
efter lunchen gick vi iallafall ner på stan och kollade avslutningskläder och bikini . och det var min skoldag.. inga lektioner alls !

på kvällen nu så har vi haft grillkväll med klassen också . shit vad jag älskar min klass . varför har vi blivit så tighta nu på senaste tiden ? nu känns det verkligen som att man skulle kunna vara med vem som helst .
det var mys iallafall !

Kommentera inlägget här :