22.45

okej.. det förra inlägget blev rätt så sorligt . men jag är sorglig ikväll känner jag .
men nu är det slut på det !
idag vaknade jag upp bredvid linnea och vi var tvungna att gå upp redan klockan 9 på morgonen . jag var DÖD . vi var nämligen uppe till 3 på natten och vi hann kolla på 4 filmer . sahara, kärlek på menyn, in her shoes och sist men inte minst smekmånaden . och då på slutet var vi så trött att vi verkligen skrattade åt allting .
när jag kom hem hann jag bara stoppa i mej lite mera frukost och sen åkte jag till ishallen . träningsdags ! men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. det blev ingen träning för min del . och ja.. det var helt kaos . närmare än så tänker jag inte gå in på . tyvärr . lite privatliv måste man få .

så då bestämde jag och alva att vi skulle hitta på något istället . underbar är vad den människan är ! vi hade kul . som vanligt .
senare vid klockan 15.30 åkte vi till alnäs för att ha en grillfest med 96:orna . det var mys ! brännboll, grillning, höghöjdsbanor, fint väder och härligt folk ! då kan det inte bli bättre.. eller jo . om august hade varit där hade det kunnat blivit lite bättre . men istället kom bara hans bror, mor och far . men jag förlåter honom . haha .
sådär.. det var väl det mest intressanta som hände idag iallafall .
puss på dagen !


Kommentera inlägget här :