21.48

AJ, nu svider det på axlarna även fast man har använt solskydd . solen lyser alltså ruskigt starkt nu mitt på dagen .
igår kväll så kom amanda hit igen efter middagen .
vi gick ut på en liten promenad igen som tog oss till stor-vad . där tog hon lite bilder på mej den rackaren ! självklart råkar vi ut för några utlänningar igen som försökte sej på att sno amandas kamera.. det var iallafall våran teori .
så då gick vi därifrån .
hemma hos mej kollade vi på "so you think you can dance", vi kikade lite i avslutningskatalogen och sen så satt vi vid datorn . mysig kväll !
på kvällen sen hände det något som gjorde att jag satt uppe i 2 timmar.. ända till halv 4 då det iprincip var morgon igen .

men åter till dagen !
idag var jag, markus, melvin, oliver och nadine hos farmor och farfar och badade . där även kusinerna var !
vi badade och solade.. såklart ! kör på min taktik  : ner, upp, sola.. ner, upp, sola osv.
vi dödade myror också med ett förstoringsglas, så vi eldade upp dom ! roligare än vad det låter .
på kvällen sen blev det bio . det fick bli "en natt på muséet 2" bra faktiskt !
när bion var slut bar det av mot familjen sundboms hus där det bjöds på jordgubbar med glass . glassigt värre !

Kommentarer :

#1: Pau

Hahaha jag vill också¨döda myror!!

skriven

Kommentera inlägget här :