20 juni

i natt drömde jag att jag var gravid.. konstig känsla det . jag hade panik och ville göra abort, men det hade gått för lång tid så det gick inte .

idag har jag spelat golf . jag spelade det jättemycket när jag var liten men nu har jag inte spelat på 6 år . dags för en comeback ! och det gick riktigt bra, bättre än vad jag trodde att det skulle gå . så nu blir det definitvit mycket golf i sommar .

har inte gjort så mycket mer hittills . sitter och kollar på air buddies med melvin nu .
förresten, melvin han är knasig.. idag i bilen :

melvin : mathilda, tror du att jag har kallingar på mej ? 
jag : nej.. det har du säkert inte bara för det  
melvin : jo det har jag !
jag: men varför frågar du då ?
melvin : jag skulle bara kolla ifall du var knäpp eller inte.. och det var du .

that's all for now !
puss

Kommentera inlägget här :