17 juni

godkväll gott folk !
den här dagen har bara rusat förbi .
idag tog jag en rejäääl sovmorgon . vilket var grymt skönt ! därefter åkte jag hem till sofie . vi gjorde väl inte speciellt mycket men ett äventyr det var vi med om iallafall . jo, det var så att vi blev hungriga så vi bestämde oss för att cykla till gamlis grillen . vi beställde en pizza och sen när vi skulle cykla hem till mej så fick vi lite problem.. vart skulle vi göra av pizzan.. ? den fick inte plats på pakethållaren så jag stoppade försiktigt ner den i korgen på cykeln .
då öppnar ena killen fönstret och säger : ursäkta ! du har haft sönder pizzan... så jag öppnar lådan och jajamänsan.. ! han hade rätt . pizzan var helt sönder . men aja, whatever tänker jag.. den ska ju ändå ner i magen ? men då säger han : ska jag göra en ny ? ni kan få den här också .
så då kom vi hem med 2 st pizzor istället för en .
sen hade jag träning som vanligt och när jag sen kom hem så har jag bara tagit det lugnt .

ÅÅH JAG VILL HA !


1. tröja - gina tricot, 149:-
2. converse - scorett, 799:-
3. armband - chique, 149:-
4. shorts - gina tricot, 299:-

Kommentera inlägget här :