13.35

SOLEN LYYYSER, HIMLEN ÄR BLÅ, VAD DET ÄR SKÖNT ATT LEEVA DÅ ! har ni hört den sången ? den sjöng vi alltid på dagis .
ååh så härligt ! man blir genast på så mycket bättre humör när det är fint väder ute .
och idag så har jag faktiskt en planering på hur min dag ska se ut också.. det går framåt för mej .
imorse så började jag dagen - och väckte markus - med att köra igång lite singstar . E.M.D och danny ! yeaah . snart kommer dom vilja ha med mej i deras grupp . E.M.M.D .
sen så kommer paulina snart också . eftersom att alla andra jobbar förutom vi så är det självklart att vi ska vara med varandra . så vi får se vad vi kommer att hitta på .
sen ikväll är det dags för träning igen . och jag hoppas att det inte kommer att börja regna just då . för jag orkar inte bli lerig.. igen !
och juste ! vet ni vad jag har gjort idag.. ? för första gången i hela mitt liv har jag tagit en omega-3 tablett . ni vet sånna där som innehåller äcklig fiskolja och skit . burken luktade vidrigt men jag lyckades få ner en iallafall . det är ju bra för mej eftersom jag inte äter fisk !


kolla det ser ut som fiskägg ! euuw .


puss på er !

Kommentarer :

#1: Anonym

OMEGA TRE SAKER!!!!

DE E INTE GOTT!!!!

BLEV DU LERIG?

<3

skriven

Kommentera inlägget här :