18 juli

okej nu ska jag börja ett sundare liv..
jag vet inte hur många gånger jag säger det till mej själv . men det blir aldrig så . men nu jävlar .
inget mer onyttigt som kakor och godis mera frukt istället ! ut och börja springa oftare och cykla dit jag ska . önska mej lycka till .
men kan ändå berömma mej lite med att jag faktiskt har startat mitt nya liv bra och har cyklat över 2 mil idag.. inte för att cykla alls är jobbigt . men det är ändå bra motion .

idag har jag annars varit ut och badat i storvreta . ingen färg fick man heller, känns som att sommaren börjar ta slut nu .
kvällens planer har jag inte riktigt koll på än . blir väl en hemmakväll och kolla på en film tror jag, med frukt i en skål . inte godis, heja mej !

imorgon ska jag iallafall åka till stockholm och hälsa på rebecka ! gud så länge sen det var sen sist . så det ska bli riktigt kul !

FÖRRESTEN, IDAG FYLLER LINNEA ÅR ! ETT STORT GRATTIS TILL HENNE . som nu blir gammal, gråhårig och rynkig . haha nejdå .

Kommentarer :

#1: rebecka

mathilda är här nu :)

skriven
#2: Linnéa

Haha nej men tack du, och vilken fin bild också ;)!

skriven

Kommentera inlägget här :