22.59

sådärja, nu är jag nerbäddad i min säng efter att ha fysat, ätit världens godaste melon och därefter duschat . och nu hoppas vi på att jag inte få en lika hemsk träningsvärk som jag har haft nu i 2 dagar .

idag har jag ungefär tjänat 1000 kr . pengarna bara rullar in till paris-resan .
och sedan kommer jag få ytterligare 800 kr för att vi gick + med dansföreställningen som vi hade i början på sommarlovet . sen får vi inte glömma sommarjobbs pengarna också och sen fyller ju jag år . härligt härligt !
pengar gör så man blir lycklig.. gud så sjukt egentligen .

förresten, är det normalt att en tonårings-kille inte gillar att shoppa och gå på stan ?
nu har jag tjatat hela dagen på markus om att vi ska gå på stan imorgon, tillsammans alltså ! men han vill inte.. ? jag erbjuder mej att bjuda på fika, säger att vi bara ska vara där i en timme, att jag bara behöver gå in på en affär.. men det räcker inte . vad är det för fel ? kanske måste åka in till akuten ikväll, för det där kan ju inte vara normalt.. vem gillar inte att shoppa ?

stackarn .

Kommentarer :

#1: Pauuee

Skulle verkligen pehöva lite pengar just nu...'!

Alla älskar att gå på stan!! :D :O

du vet att om din brosa inte vill dra ner på stan så finns jag och jag vill alltid ner på stan!!

<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :