15.17

sådär nu har jag kommit hem från stan . lyckades släpa ner killarna i familjen men det innebär också att allting ska gå snabbt och effektivt . inte stanna inne på en affär i mer än 5 minuter . och sen när vi gått in i nästan alla affärer som jag ville gå in på så var jag tvungen att bjuda markus på en glass . jag hade ju lovat..
så det blev inget inköp för mej heller .
får väl vänta tills jag kommit hem från paris . eller så kanske jag hittar något fint där ?

men idaaaaaaag . ska jag dela ut reklam, jippi ! just nu är jag såhär otaggad på det . jag vill sitta hemma och kolla på desperate housewives.. ja ni hörde rätt, i det här fina vädret vill jag sitta inne och kolla på tv .
sen ikväll ska jag väl träna igen .


ja, ja, ja, JA, JAAAA tack !

Kommentarer :

#1: niikole

Ge mig hörlurarnaaa!!

skriven
#2: alvii

åh sånna dära hörlurar är så balla :P skulle vilja ha sånna :) hihi <3

skriven

Kommentera inlägget här :