utegångsförbud .

roligt, jag har fått utegångsförbud i 10 dagar .
ibland tycker jag att föräldrar överdriver lite, menmen.. dom är ju som dom är ?
dom gör ju bara allt för att "dom är så orolig över oss och vill bara vårt bästa" . men det var värt dom här 10 dagarna i utegångsförbud . synd bara att jag missar bion ikväll med konståkningsgirlsen . vi skulle ju kolla på australia !
men nu när jag då sitter här inne i mitt rum och tråkar så har jag blivit kär i en ny låt !
 
 

brandy - right here

Kommentarer :

#1: amandaaaaaaaa

haha älskling, vad har du nu gjort ? :*

skriven
#2: mathilda

haha jaadu, om vi träffas snart ska jag berätta allt ! ;O<333

skriven
#3: Emma Gynning

Hoppas du får en fortsatt bra söndag!

skriven
#4: y.

right here!<33 unberbaraste låten!

skriven

Kommentera inlägget här :