vår/sommar outfit från och med nu !

jag tror faktiskt inte jag är ensam om att längta till våren och sommaren !
usch på det här äckliga och tråkiga vädret . slask, grått, kallt & blött .

men det som iallafall är bra nu är ju att det börjar komma in vårkläder till alla klädesaffärer och därför tänkte jag att jag skulle försöka ha med en "vår outfit" minst en gång i veckan . då har ju ni alltid något att se fram emot i min blogg + att ni kanske får lite inspiration till våren/sommaren ! vad tycks om det ?

den här veckans och min bloggs första outfit blir alltså den här :

Kommentarer :

#1: Pau

Me like!!

skriven
#2: Clara

Visst är den, så fin text. I'm in love... haha =)

skriven
#3: Linnéa

Sv: Ja visst är den, jag har den som alarm på morgonen :D

skriven
#4: Linnéa

P.S Outfitet var jätte snyggt. Jag vill ha den där rosa tröjan, shit va snygg den var. Jag vill fan ha alltihop! :P Vart är grejerna ifrån?

skriven
#5: Cajsa

hehe snarare ett fjärde allternativ av de där..^^ jag både sjunger och åker konståkning.. ^^ men i detta fall (om du syftade på affischen) så åkter jag konståkning... eller jag är TRÄNARE i konståkning. åkter inte själv längre. har gjort lite korreografier till showen.. ;-) Ska ev. sjunga också men jag tror inte att det blir av. Skulle i sånna fall sjunga som intro till allt, när folket kommer och sätter sig.. ^^ hehe.. :P

xx C..

skriven
#6: sofie blom

åhh , taaaaaaack :''''')

skit snygg tröja !! :D<3

skriven
#7: ardiana

haha sant men hon sjunger bra :)

tack, detsamma (A)

sommar, sommar, sommar <3

skriven
#8: caroline

snygga jeansskjorts! :D

skriven
#9: Linnéa

Okej, då blir det nog jag som får knalla ner till H&M när dom får in sina vår/sommar kläder... ;D

skriven
#10: sofie blom

vem e din kusins kusin ^^ ?

skriven
#11: Leia

Så fina saker =)

skriven

Kommentera inlägget här :