toppen kväll

nu har jag precis kommit hem från julia .
och kul var det !
kvällen tillbringades framför tv:n med först melodifestivalen och sedan guitar hero och wii (som jag aldrig hade spelat och var sämst på) .

vi åkte och hämtade alva och fortsatte sedan hem till julia där hon och emma redan hade fixat middagen - TACOS ! mums . vi proppade i oss så mycket mat som det gick in och satt sedan där och småpratade lite . när klockan slog 20.00 så satte vi oss som sagt framför tv:n och kollade på melodifestivalen .

star pilots var helt klart bäst ! kollade ni på melodifestivalen ? vilka tyckte ni var bäst ?
efter ytterligare lite tjejsnack så avslutade vi kvällen med guitar hero och wii .



haha alva är sjukt kul ! jag älskar henne .
men ska dejta sängen nu . godnatt

Kommentarer :

#1: Pau

Jag tyckte Agnes va bäst! :D

skriven
#2: hellströöööm

ja, agnes var lätt bäst! :D

skriven
#3: Anonym

Svårt att överleva söndagar och ångest inför måndagen? Kolla in min blogg för smarta och enkla tips om hur du får tankarna på annat håll! :)



Kram

/Linnéa

skriven
#4: Alshammar - Fashion Lifestyle

vilka åkte ut igår?

skriven
#5: Pau

Va charmig haha

skriven

Kommentera inlägget här :