tisdag - tuesday

yo yo yo !
gårdagen blev mycket mycket lyckad ! det var jättekul men snacka om att man var trött när man kom hem .
jag gick och la mej halv 10 och det måste vara rekord för mej . men jag måste säga att jag har nog aldrig sovit så skönt !
orkar inte lägga in några bilder tyvär så om ni absolut måste se några bilder så kan ni gå in på thiildas på bilddagboken .
dagens (måndag) roligaste :
- nummer 75 ! (ropar "kocken" ut för att någon ska hämta sin mat)
oliver :
- BINGO !

men tisdagen då..
idag gick jag upp tidigt tidigt för att cykla iväg till ishallen - LIVSFARLIGT ! för det är jättehalt ute nu .
mellan passen så åkte fanny hem till mej och vi både pratade och kollade gamla minnen . det är sjukt hur länge vi har hållt ihop med varandra . alltid du och jag . och så ska det fortsätta vara tycker jag ! <3
efter det åkte vi till ishallen igen för nästa pass och där hittar jag bland annat ludde liggandes i korridoren med tejp runt omkring sej, jävla idioter ! hur fan kan man göra så.. det var ju synd om honom .
träningen var rolig men gick väl sådär .
ikväll blir det amanda bästis hoppas jag iallafall !
skriver mer sen, puss ! 

istället för bilderna från kungsberget bjuder vi på några bilder innan träningen :




Kommentera inlägget här :