Linnéa time

nu sitter jag här hemma hos linnéa mätt och belåten .
vi åt nyss världens godaste kladdkaka, tjockisar som vi är !
hon smsade nämligen mej runt 14 tiden och frågade om vi inte kunde hitta på något . och visst jag var hemma från skolan idag för att jag fortfarande är sjuk, men strunt samma ! vi ska ju inte direkt springa runt i nattlinnén runt gottsunda direkt . så jag lär ju inte bli sjukare om jag är hemma hos ännu istället för hemma hos mej . så jag packade mina grejorsnabbt som blixten och tog sedan första bästa buss .
såklart så träffade jag ju några i min klass som direkt kommenterade att jag inte alls var sjuk, skolk !
men ikväll ska vi ha ett film-maraton, bilder kommer imorgon ! det kan jag lova,
men nu ska jag gå och vara lite social mot min lilla kompis som sitter i sängen och skissar lite .
hon är ju konstnär you know ! nejdå, men bäst på att rita iallafall .
pusselipuss

Kommentera inlägget här :