090213

nu får dagens inlägg komma .
jag har inte så mycket roligt att skriva om faktiskt . förutom att det är FREDAGEN DEN 13:E och jag har förvånansvärt inte ramlat i något dike eller krossat ett fönster eller något annat . jag överraskar mej själv .
skolan var rätt soft, fick reda på att jag fick MVG också på mitt engelskaprov, tack gode gud säger jag bara ! eller ja, egentligen är det ju mej själv och min hjärna som jag ska tacka . men det var grymt skönt iallafall att sätta det provet .
hade spanska föredrag också, och det gick faktiskt bra !
efter skolan gick jag och linnéa på stan för jag skulle bland annat köpa dom vita tygskorna som jag har längtat efter i flera veckor . och vad tror ni jag ser när jag kommer fram ! finns dom skorna i min storlek ? nej, bara i storlek 41..
mitt liv rasade samman i några sekunder, haha nejdå.. så dramatisk ska jag inte vara.. tills linnéa hittar ett par skor ingömda i en liten hylla i storlek 38 ! yes, yes, yes ! så nu är dom äntligen mina .

veckans outfit får bli den här :


kjolen finns även i marinblått, vilket egentligen är finare, men det fanns ingen bild på den .

förresten, imorgon är det alla hjärtansdag ! puss på det .
P&K

Kommentarer :

#1: Pau

:D

skriven
#2: jullsaan

älska ..asså nu vill jag höra hemligheten ..var finns alla dessa kläder !<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :