10 februari

den här dagen har varit helt uppochner vänd .
när jag vaknade imorse hade jag ingen aning om hur den här dagen skulle se ut . jag menar vissa dagar, oftast dom flesta, så vet man ju att idag har vi först matte, sen spanska och då kommer vi göra det och det.. sen har vi engelska och sen syslöjd osv. men idag hade jag ingen aning om vad som skulle hända och speciellt inte vid min busshållsplats !

det här kommer låta helt sjukt, men det är tyvär sant . idag vid min busshållplats blev jag mordhotad.. har precis pratat med polisen i ungefär 20 minuter nu om allt som hände . det hela är så himla komplicerat och invecklat att jag inte orkar ta det här, men det räcker med att säga att det var en kvinnlig utlänning . och jag var seriöst livrädd !

men nu till lite roligare saker ! dagen har ju inte bara varit uppochner vänd pågrund av det som hände på morgonen . utan idag hade vi bara en lektion sen åkte vi med klassen till stockholm, aftonbladet . det var jätteroligt och faktiskt intressant . och guess what ? jag hade med min kamera ! så här kommer finfina bilder :

 

 


DAGENS LÅT : Im'ma Shine - Youngbloodz
puss och kram,

Kommentarer :

#1: elza

HAHAHAHAH OMG INTE IM'MA SHINE AHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH ASSÅ FÖRLÅT MEN JAG GRÅTER AV GARV AHHAHAHAHHAHAHAHAHAH :''''''''''''''''''''''')

skriven
#2: Pau

Vadå, den låten är ju bra!!

de va as kul o va chef!! mohahaha

skriven
#3: Tiba

Hhaha vilka fick vara nyhetsankare ? ;D

skriven
#4: Martin

ta bort kort omg-.-!

skriven

Kommentera inlägget här :