090218

idag vaknade jag hemma hos amanda .
gårdagen blev bäst ! (som den i och för sej alltid blir när jag är med amanda) det började med att vi skulle sminka varandra - FINT ! men det spårade så det slutade med att jag blev emo och amanda blev fjortis . efter det så tvättade vi av oss allt smink och gjorde en ansiktsmask istället och åt kladdkaka . kan det bli bättre ? efter det kollade vi på en film som vi trodde skulle vara bra, men det visade sej vara en killfilm.. om ni vet vad jag menar, haha !
aja, vi gick iallafall upp tidigt för jag skulle gå till ishallen .
tränade 2 ispass och åkte sedan direkt till danssalen .
kollade sedan på match på kvällen, shiet pommefrite den var hemsk !
men almtuna vann iallafall tillslut med 3-2 YESS !

mathilda diggar :
• Gymnasiet - det ska bli så himla kul/skönt att byta klass, skola och ja.. allting ! jag behöver lite nytt ! nu får man bara hoppas att man kommer in på det man har sökt..
• Hockey - jag har verkligen kommit på hur mycket jag älskar hockey . både att kolla på och att spela själv .
• Äkta vänner - finns det något bättre än en kompis som man verkligen litar på, kan prata med allt om och som delar sina känslor med en . det är så som ordspråket säger : det svåra är inte att dö för en vän, utan att hitta en vän värd att dö för . och som tur är har jag några .

mathilda dissar :
• Fegisar som ger sej på mindre - vafan kan man inte bara lämna dom minderåriga ifred ?! om man måste vara så himla kaxig eller skämta med någon . ta någon i din egen storlek ! dom små ska ju se upp till en inte vara rädda för en .
• Busschaufförer som kör förbi ens hållplats - jag hatar verkligen när man har klickat på stopp-knappen så ser man hur bussen bara kör förbí busshållsplatsen . man har ju inte direkt någon lust att ställa sej upp i bussen och skrika : STANNA ! så det är bara att vänta till nästa busshållsplats och hoppas att han stannar där..
• Spraya hårspray åt fel håll - är det bara min hårspray eller är det flera som har en hårspray där själva "vätskan" stelnar framför hålet så när man sedan trycket ner för att spraya mot håret så kan det sprayas åt alla möjliga håll . inte roligt iallafall..



GE MEJ SOMMAR !

Kommentarer :

#1: Pau

Håller med dig!

Vilken film så du då?

haha...;)

skriven

Kommentera inlägget här :