090214

det är sommarväder ute ! .. fast det är snö .
jag älskar att vakna av att solen skiner genom fönstret . man blir så pigg och glad då . på något sätt ? ^^
jag vaknade iallafall i ett ny städat rum, för jag var så duktig och städade det igår . STOLT !
sedan åkte jag till ishallen och hade markträning, rätt skönt faktiskt och sedan stannade jag kvar i ishallen och kollade på hockeymatch . almtuna - enköping.. utklassning där också 21-0 !
och min andra lillebrorsa som inte spelade hockey, han spelade musiken.. väldigt duktig var han ! han spelade bara hard rock hallelujha11 gånger .
efter det så tränade jag ännu en gång fast på is . kvällen spenderas hemma i soffan framför tvn, mys !
juste ! modo spelade mot djurgården också.. oh shit vad jag var nervös.. ! jag hoppade upp och ner i soffan och matchen slutade 4-4 .

DAGENS ORDSPRÅK : du missar 100% av alla de skott du inte skjuter - Wayne Gretzky

Kommentarer :

#1: Pau

;)

jag fattar inte hockey men är det modo man ska heja på eller?

skriven
#2: mathilda

japp det tycker jag verkligen att man ska ! :) norrland you know, <3 men du kanske ska hålla på skellefteå då ? haha nej, MODO ! :)

skriven

Kommentera inlägget här :