090212

nu är det alltså torsdag, bara en dag kvar tills lovet, två dagar kvar till alla hjärtans dag (eller det beror på hur man räknar) och sen bara 4 dagar kvar tills jag åker till kungsberget !
och vet ni vad jag kom på nu, allt det där är ju bara possitivt, härligt, superhärligt faktiskt !

den här dagen har varit jobbig men ändå en helt okej dag . förutom att jag i början av skoldagen var hur trött som helst, jag lovar . jag sov typ . sen resten av dagen hade jag huvudvärkt . men dagens roligaste måste ändå ha varit idrotten (då vi var på studenternas) och sen efter skolan då alla dansare gick till musikens hus för backstage . jag säger bara en sak.. våran show kommer bli så GRYMT bra !
en annan sak som inte är speciellt bra, är att anna-karin hatar mej . ååh, jag hatar syslöjd !

dagens bästa vad ändå att modo vann med 4-1 mot skellefteå, foppa gjorde 1-0 och jag blev så glad ! både för att det var första målet och sen för att det var första målet för honom efter hans comeback ! det måste ha känts skönt.. för honom alltså, haha .



plattar du också håret för att bli av med ditt krulliga/lockiga ruffs, eller också bara för att göra dej lite extra fin ?
du har säkert hört av kompisar, föräldrar, hårfrisyrörer o.s.v att det sliter jättemycket på håret och att du borde sluta med det . men nej ! det är inte den ända lösningen, den här sprayen skyddar ditt hår jättebra från att brännas och bli slitet .


jag har den själv och den är super ! man kan köpa den hos frisören och kostar runt 200:-
men nu ska jag sova,
natti natti !

Kommentarer :

#1: elza

du har inte ens lockigt hår, vågigt kallas det !

skriven
#2: mathilda

nej elza, jag lovar ! jag har lockigt hår.. korkskruvar och hagrid you know ! haha ;)

skriven
#3: Pau

Funkar den verkligen jätte bra?

jag vil haaaaa

skriven

Kommentera inlägget här :