090209

den här dagen har varit otroligt skön !
dagen började i ekebys dansstudio . innan själva danslektionen började dansade våran gupp house och jag säger bara : HOUSE = JOBBIGT ! men galet kul var det och erik.. usch vad han var duktigt, värsta proffset typ !
dagens höjdpunkt måste ha varit att erik frodig var sjuk för det innebar att vi inte behövde skriva provet idag och även 2 inställda lektioner ! wiie ! så för mej var det bara matte och biologi som gällde .


vaselin ! ni anar inte hur bra den gula lilla burken med klövern på egentligen är .

- den hjälper mot torra läppar men ger också det där extra fina glanset på läpparna som alla vill ha
- man kan också andvända vaselin som "ögonfrans-inpackning" det kanske ni inte visste ? applicera lite vaselin på ögonfransarna innan ni går och lägger er . dom gör inte dina ögonfransar längre men dom vårdar ögonfransarna och gör så att dom ser "friskare" ut .


P&K

Kommentarer :

#1: jullsaan

tack för tipset ..ska testa :)



ja ..tack frodig!

skriven
#2: Pau

hahaha, man ba kommer be kladdisgaste ögonfransarna alla ba åh va frächt ;P

ska testa ändå...

skriven
#3: p

Mina ögonfransar komemr bli bäst...

skriven
#4: elza

HAHAHA OMG OFTA !

äkta mig att ösa på halva burken bara för att jag ändå tror att just MINA ögonfransar kommer växa och sen på morgonen så kan jag inte öppna mina ögon för att de har klibbat ihop sig, niice try mathilda jag vet att du bara vill fucka mitt liv ;O

skriven

Kommentera inlägget här :