090207

nu är jag hemma igen och jag är trött !
innan jag berättar om gårdagen så tänkte jag lägga in en bild på min nya frisyr (OBS ! det ser svartare ut än vad det är, det är mörkbrunt i verkligheten):



det blev en sen kväll igår och vi gick inte och la oss förrns kl 04.00 men kul var det !
ni vet, på kvällen är man först pigg sen blir man trött, så trött att man nästan somnar, men så fort man har passerat den "perioden" så blir man pigg igen och det är då det är som roligast för då skrattar man åt exakt allting . så linnáe och jag satt där i soffan och tittade på film och skrattade åt allt och alla .
vårat film-maraton började med filmen "en djävulsk romans" - "cruel intentions" som gick på kanal 1 . den var jättebra verkligen, hade aldrig sett den förut . sen fortsattade det med den bästa kärleksfilmen som någonsin skapats "the notebook" och sedan kollade vi på "kate & leopold" . och jag kan lova er att jag har typ gått upp 20 kg på bara fredagen ! usch, det är sorgligt när man tänker på det .









blev ett lite långt inlägg märkte jag, men det får ni helt enkelt stå ut med !
pussen

Kommentarer :

#1: Pau

HÅret är jättefint!!!

älskar o kolla på film...har jag berättat om barnhemmet?? kolla på den!!!

Är de linneas syrra?? SÖT!!!

skriven
#2: -

vad bakade du? ;o

skriven

Kommentera inlägget här :