when it was good .

SKOLDAGS !
sitter i skolan just nu och har förtillfället rast så jag sitter och väntar på att engelska lektionen ska börja .
idag så blev det ingen sovmorgon för min del som jag vanligtvis brukar ha, utan istället skulle jag komma till skolan halv 9 och skriva idrottsmentor provet .
hemskt var det ! jag hade pluggat som i helvete men inte fick man visa det heller ! det var exakt 10 frågor och den sista frågan var värd 7 poäng och självklart så failar jag ju på den frågan.. förstod ingenting .
men nu är det sista provet avklarat iallafall .

igår så blev det inget inlägg heller men efter skolan fick jag fin besök av pernilla och linus .
vi hade väldigt trevligt må jag säga . vi lyckades plugga en hel del och sedan bjöds det som vanligt på dom efterlängtade pannkakorna med grädde . till "efterätt" åt vi pepparkakor och hel del skratt blev det också.. för pernillas del .
när klockan började närma sej 7 åkte vi allihopa till ishallen, pernilla och linus skulle träna och jag skulle kolla på markus match . arlanda - almtuna .
det var en riktigt jobbig match att kolla på och när jag kom hem hade jag både ont i armarna och benen, det kändes nästan som att jag hade varit med och spelat istället för att ha kollat på . slutresultatet blev iallafal 2-2 efter en lång och spännande match .

det var väl allt för nu, dags att återgå till engelska lektionen !

Kommentera inlägget här :