2010 here i come !



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

absolut, massor ! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

hmm jag får väl hoppas det .

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej

4. Dog någon som stod dig nära?

nej och det är jag otroligt tacksam för . hade aldrig klarat av det .

5. Vilka länder besökte du?

frankrike !

6. Är det något du saknar med år 2009 som du vill ha år 2010?!

TID

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
alla dagar har varit speciella men dom dagarna som jag aldrig kommer att glömma främst 1-2 juni .

8. Vad var din största framgång 2009?

gå vidare, släppa taget och lärt känna mej själv . sedan också att lära känna nya människor .

9. Största misstaget?

det har jag nog förträngt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

både och .

11. Bästa köpet?

mina svarta jeansleggings, converse och säkert massa annat .

12. Vad spenderade du mest pengar på?

kläder ?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
S1B och självklart alla andra underbara kompisar .

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
the call - regina spektor (showen)
poker face - lady gaga (spelades sönder på radion)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

går nog inte att säga .

16. Vad önskar du att du gjort mer?

hmm.. rest och varit med mina kompisar kanske !

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

låtit människor utnyttja mej .

18. Hur tillbringade du julen?
som vanligt, hemma och med alla släktingar .

19. Blev du kär i år?

nej tyvärr..

20. Hur många one night stands?

inte min grej

21. Favoritprogram på TV?

paradise hotel (haha!) och desperate housewives

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

nej

23. Bästa boken du läste i år?

alla twilight-böckerna, fast har ju bara läst 1:an och 2:an så.. det måste bli dom !

24. Största musikaliska upptäckten?

jag hade ju min EMD period..

25. Något du önskade dig och fick?
alla fina julklappar !

26. Något du önskade dig och inte fick?
närhet .

27. Årets bästa film?

the notebook - kommer det alltid att vara .

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
känns som det var ett tag sen nu.. men jag var antagligen hemma och fick fin besök av alla släktingar och den goda tårtan får vi inte glömma !

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja verkligen,

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

mathildas stil - lite fantasifullt sådär

31. Vad fick dig att må bra?

kompisar

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

jaadu..

33. Vem saknade du?

hela gamla klassen, 9D .

34. De bästa nya människorna du träffade?

oj det är massor, hela S1B ffs !

Kommentarer :

#1: Pau

men titta jag finns med på bilden!! :D VILKEN ÄRA!!! :D

KÄRLEK TILL DIIIG!!



GOTT NYTT ÅR!!

skriven
#2: Jullsan

Tackar man fick komma me på ett suddigt hörn där de uppskattar jag thiilda ,du är iallafall en av de få människor som fått mitt år att rulla på:) pusspuss

skriven
#3: din favorit-erik!

Jag finns på bilden! :D

skriven
#4: alvii

du har gjort mitt 2009 bäst :) o de ska fortsätta detta år med o framöver! vi måste vara ,saknar dig fett mycket asså!

massa pussar på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :