Come on and get up off your knees

idag lyckades jag gå upp hyffsat tidigt, framsteg !
när jag sedan hade fixat iordning mej så åkte jag direkt hem till amanda och eftersom hon behövde lämna tillbaka några saker så åkte vi därefter vidare ner på stan . så vi vandrade runt i kylan ett litet tag och uträttade alla hennes små ärenden . måste säga att det faktiskt var riktigt dött nere på stan !? weird . är det inte nu det är mellandagsrean och det ska vara fullproppat med människor ?
när vi kom hem kollade vi sedan på "helens små underverk" och sedan var hon tvungen att åka hem .

mamma, jag och melvin åkte sedan ner till ica maxi och jag har hittat världens fräckaste pryl som jag bara måste hissa:
obh nordicas massagedyna .


man fick prova den i affären och den var ju helt underbar ! jag kände mej som en helt ny människa efteråt .
en sån vill jag ha i julklapp ! eller snarare i födelsedags present ..

Kommentarer :

#1: Pau

JaG VILL OCKSÅ Ha en sån... fett sköönt att få massage av en stol/dyna!! :D

skriven

Kommentera inlägget här :