22/8

yo yo yo !
nu är det helg . gud så skönt, man blir ju helt slut efter skolan . så nu får jag en helg på mej att vila upp mej .

idag så har jag hunnit med att träna i 2 timmar, is och fys . det har blivit sån himla skillnad nu mellan träningarna . man längtar liksom till nästa ispass . så var det absolut inte när vi hade marina, träningarna var nästan en plåga . nej, jennifer är jättebra, hon är som en tränare ska vara .

just nu sitter jag och kollar på kläder på internet, antecknar och lyssnar på musik . förutom konståkning och vara med kompisar så måste det vara en av mina största intressen, om man kan kalla det så ? älskar det . men just nu vill jag ha så himla mycket så pengarna räcker inte till .

ikväll så är ju alla i stockholm på coldplay konserten . JAG VILL OCKSÅ ! men jag får väl nöja mej med att sitta och spela coldplay låtar på datorn istället .


clocks

viva la vida

Kommentarer :

#1: jullsaan

haaa....jag förstår inte varför alla typ e galna i coldplay jag inte hatar dom men skulle inte betala 500kr för att se dom men men man tycker olika:)

skriven

Kommentera inlägget här :