13.37

på 2 dagar nu har jag provat graf, edea, risport och jackson . så många olika skridskor har jag aldrig åkt i.. ja det är alltså skridskor vi pratar om .
vi har ju som ett litet uppstartsläger nu inför uppstartslägret så att man får vänja sej med att vara i det kalla klimatet . njaej, det är väl mest för att bli van vid att stå på isen och komma igång igen . men iallafall så har ju jag, som har otur med allt, problem med mina fötter . så nu är det dags att leta efter är nya . vilket är en djungel i konståkningsvärlden . det är inte direkt bara gå in på stadium och prova utan här måste det letas och provas och grejas innan man vet vilken skridsko man ska ha . inte lätt !

så nu är jag hemma vi skulle eller ska åka till stockholm men hur det blir vet jag inte . ikväll kommer iallafall farmor och farfar och firar mej . det ska bli kul !
skriver mer sen .

Kommentarer :

#1: Pau

Va bra grejer du fick då du fyllde år!!!



Men skulle inte du sluta på konståkningen och börja dansa!!?? :D:D:D:D tycker du borde gå över till dansen :D

skriven

Kommentera inlägget här :