16.35

okej NU har jag verkligen insett att skolan börjar imorgon . slut på sommarlovet ! ingen mer sovmorgon utan istället blir det läxor, plugg och prov . gud så deprimerande .

och just nu är jag jättenervös ! massa läskiga frågor börjar dyka upp i huvudet nu när det är dagen innan . tänk om jag får sitta ensam i matsalen när vi ska äta lunch ? tänk om jag får världens tråkigaste klass ? vad ska jag ha på mej imorgon ? tänk om alla kommer i kjol och så har jag jeans på mej.. ? osv.

just nu vet jag iallafall 6 st som ska gå i min klass, varav jag känner 2 . så det känns väl rätt så bra iallafall . men ingen ny klass kommer någonsin att slå 9D . vi var bäst helt enkelt . men man får väl hoppas på det bästa !


just nu är iallafall izabella och robert här . men nu ska jag fortsätta kolla på film .
THE HOLIDAY !
älska .


någon mer än jag som ska gå på celsius, sam ekonomi ?

Kommentarer :

#1: jullsaan

Du kan ju sitta med mig:(!!Hii..de kommer bli bra

och jag kommer iallafall inte ha kjol antar att de blir jeans så de blir vell du och jag;)

skriven
#2: Pau

Hahaha



tänk om jag har kjol o alla andra har jeans på mig?



Sötaste frågan jag nånsin läst haha...



va du oroar dig mycket

ta de lungt



sepalr defenetivt ingen roll om diu inte ser ut som alla andra...klonade robotar.

har alla jens så ta på dig en kilt eller nått!! :D



Allt kommer gå bra ska du se!



you got Nothing to worry about!

skriven

Kommentera inlägget här :