I have been poisoned

NEEEEEEEEEJ ! det som inte fick hända, hände !

jag har ju alltid aldrig sådär gillat twilight . visst den är bra, men inge speciell liksom . inte min grej helt enkelt, den var liksom överskattad . alla som hela tiden sa att den var så himla bra och att robert pattinson var så sjukt snygg ! robert pattinson är ju inte alls snygg och så himla bra är den ju inte tyckte jag.. tills min födelsedag då jag fick twilight i födelsedagspresent . 2 dagar efter min födelsedag kollade jag då på filmen och nu är jag FAST !
KAN NI FATTA !?
jag har blivit en sån där.. "twilight-älskare" okej nu ska vi inte ta i . men jag bara längtar tills den 20 november då 2:an kommer ut och jag sitter och kollar på youtube-klipp med robert pattinson och kristen stewart !





...men en sak jag fortfarande står fast vid är att robert pattinson inte alls är snygg ! däremot kanske edward cullen men definitivt taylor lautner ! mums .

Kommentarer :

#1: jullsaan

Hållermed till 100% robert är inte snygg men cullens är faktisk helt okej;)´<3<3

skriven
#2: Pau

Sa ju att twilight e bäst!!! :D

skriven

Kommentera inlägget här :