tårta a la mathilda

idag blev det tårta till frukost.. inte så illa ! det blev nämligen kvar lite från igår och om jag ska avslöja en sak, så har jag världens godaste tårta när jag fyller år . det är sant !
och tur för er så är ju jag så himla snäll just idag så att ni ska få se hur man gör .
låt oss kalla den: tårta a la mathilda 



1. först så tar ni fram en tårtbotten som finns att köpa på tillexempel ica ? men om ni vill göra det ännu krångligare så bakar ni först en sockerkaka och delar sedan upp den på 3 delar .
2. marsánsås är gott till paj och äppelkaka men den smakar också utmärkt på tårtan . ös på !
3. ännu en till tårtbotten och här måste du vara riktigt ordentlig så den hamnar precis ovanför . det kan vara klurigt .
4. och nu så är det dags för chokladpudding ! förutom chokladpuddingen så skulle min tårta vara vilken tårta som helst, det här är hemligheten
(kan inte förstå att jag faktiskt berättar det här för er..)
5. en till tårtbotten
6. grädde grädde och ännu lite mer grädde !
7. nu dags för finalen: JORDGUBBAR ! ju mer.. desto bättre och nu är den redo för att serveras till dina hungriga gäster .

Kommentarer :

#1: Pau

Åh va gotrttttt!!!!!

Fett go jag vill haaa

den ska jag göra då jag fyller år mohahahah

I know your secret ingredient!!hahaha

skriven

Kommentera inlägget här :