skoldag 3

ibland får jag känsliga dagar.. inte så att jag gråter åt allting utan som idag tillexempel . idag så var det en känslig dag och jag saknade 9D jättemycket .  tim, august, linnea och alla dom som inte går i min klass längre och som man inte ser varje dag . menmen..



idag så började vi halv 9 med svenska då vi fick göra en läsförståelse.. PAIN ! läraren var jätteseriös och tråkig . sen hade vi mentorstid då det inte hände så mycket .

idag så hade vi ett jättelångt hål också på 3 timmar då man fick umgås lite med klassen . sedan hade vi idrott och jag måste säga.. det finns inte många bra lärare på den här skolan men idrottsläraren, patrik heter han, han är guld !

nu är jag jättehungrig men vi ska väl grilla snart . mums ! det värsta med att sommarlovet är slut är inte att vi börjar skolan eller får massa prov och skit utan det är att vardagsmaten kommer tillbaka . hej korv med makaroner, hejdå grillat !

Kommentarer :

#1: Pau

Hahaha hej korv o makkisar hejdå grillat hahah de stämmer ju hahah!



skriven

Kommentera inlägget här :