4 augusti

åååh vad trist det är när man precis har skrivit ett helt inlägg och så råkar man ta bort allt ! man blir så arg att man slår sej själv i pannan och sedan inser man hur hårt man slagit så man får alldelens ont i hela huvudet . ja, jag hade alltså skrivit ett helt inlägg till er om min födelsedag men då är det väl bara börja om då .

morgonen började med att jag vaknade av en sång som lät ungefär såhär: ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år.. ja resten kan ni säkert !
mamma och melvin stamplade in i mitt rum med 2 små paket . markus och pappa hade redan åkt till ishallen så därför skulle min födelsedag firas på kvällen .

min dag spenderades också i ishallen då vi har läger den här veckan . så när jag kom hem fick det bli snabba puckar, duscha, städa, klä på mej, baka och fixa . men jag lyckades !
när pappa och markus kom hem fick jag öppna resten av alla presenter . tack så jättemycket ! jag blev jättenöjd .
det här fick jag:




- volume master
- lakan
- kalender
- ögonpenna
- body butter salt cream
- parfym: jennifer lopez - glow after dark
- torr schampoo (en mycket bra uppfinning!)
- nagellacks kit
- presentkort på gina tricot
- pengar
- filmer
: shall we dance, bröllopsduellen, twilight och license to wed
- desperate housewives säsong 1
- cleen-up strips

efter att jag öppnat alla presenter så åt vi min favoritmiddag, grillat ! och därefter titt som tätt började gästerna att droppa in . mormor, morfar håkan, robert, beatrice och izabella . och av dom fick jag också jättefina presenter, eller användbara iallafall !
vi fikade och resten av kvällen lekte jag med izabella .
så söt man kan vara då ! 2 år och redan fascinerad av smink . hon skulle prova alla mina läppglans.. vilket är väldigt många !

tack allihopa för jättefina presenter och gratulationer !

Kommentera inlägget här :