29-30 augusti

igår blev det inget inlägg . jag vet inte alls varför men jag gissar på att jag inte hade någon tid .
så då får jag väl ta och skriva om hela min helg nu istället .

LÖRDAG:
jag vaknade med ont i halsen och hosta, inte mysigt . men idag skulle det jobbas, dela ut reklam . men den här gången så fick vi iallafall bestämma område . så vi åkte till årsta och delade ut lite broschyrer där, men jag var så slut efter gårdagens fys och i min lilla hals så jag orkade inte göra så mycket . när jag kom hem åt jag lunch och sedan var det dags att åka till ishallen . inte för att träna utan för att kolla på BJ när dom spelade . jag och årehed satt och skrev upp statistiken, 8-2 slutade matchen .
direkt efter matchen cyklade jag hem till alva för grillkväll . kvällen blev lyckad och det var massa trevliga människor där ! vi grillade hamburgare, spelade med andra ord (skitkul !) och körde anden i glaset, som blev helt misslyckat . kom hem vid midnatt ungefär och då var det dags för sängen !

SÖNDAG:
idag då..
idag gick jag upp tidigt, för att ha gått och lagt mej så sent, redan vid kl 9 . käkade frulle och sedan fortsatte jag med att dela ut reklam, vilket tog bara en timme . skönt ! så nu har man iallafall tjänat ihop 1000 kr på en helg . efter det lilla jobbet åkte vi till gränby för att köpa en höst- och vinterjacka . men höstjackan var slut, attans ! jag ville så gärna ha den . så nu får jag kolla ut en ny . men sen så köpte jag iallafall en vinterjacka, boomerang . kärlek till den .
direkt efter att vi hade varit på gränby åkte jag till ishallen, igen, för att kolla på BJ, igen . jag satt med sebbe och årehed och vi skrev upp statistiken idag, igen . och dom vann, igen, fast med 8-0 .
det var min helg hittills !
får se vad som händer nu .

p&k

Kommentera inlägget här :