22.31

sådär hemma från skolan, hemma från gympasalen, hemma från ishallen, hemma från allt !

den här dagen har känts oändligt lång av någon anledning .
kanske för att den var fullproppad med tråkiga ämnen ? eller för att vi nästan bara hade massa olika diagnoser ? eller för att mitt hår blev lockigt efter dagens regn ? vem vet .

det värsta med skolan just nu är:

1. att vi dag ut och dag in får bära på den 100 kilos tunga väskan . jag blir seriöst helt galen på det, snart kommer jag gå omkring helt sne på grund av den tunga väskan jag har . nej. ge oss skåp NU !
2. det här gäller iallafall idag . jo idag fick jag nämligen reda på att jag ska ju vara med på ett till foto i skolkatalogen ! jag började hoppa upp och ner utav glädje . nej inte riktigt . jag skulle fotas med alla dansare så vi skulle ha danskläder dessutom . nej det blev inte så lyckat helt enkelt .

och med dom fina orden . avslutar jag det här inlägget .

Kommentera inlägget här :