00.00

godkväll gott folk!

idag har jag delat ut reklam i 4 timmar.. 4 TIMMAR! jag delade ut hela 598 stycken broschyrer . i hela norra årsta.. gud så tråkigt det är . men faktiskt så fick jag mycket hjälp, mer än jag egentligen borde få då det bara är mitt jobb och det bara är jag som ska göra det . men den första timmen var vi 4 stycken som delade ut och dom andra timmarna hjälpte mamma mej . tack tack tack tack! fatta ifall jag varit själv då skulle det tagit minst 8 timmar!

okej nog om mitt sommarjobbs-babbel det kan inte vara kul att läsa . jag ber om ursäkt .

något annat speciellt som har hänt den här veckan som vanligtvis inte brukar hända är väl att min plattång gick sönder.. ! och eftersom jag vägrar att ha lockigt hår åkte vi direkt till ica maxi och vips så fick jag en ny . bara sådär! det gillar vi . sen har också mellebus fått en hamster . plutten fick han heta, väldigt fantasifullt namn men hans förklaring var: att den är ju så liten just nu.. men han kallar den ändå alltid för foppa som våran förra hamster hette .

HUR SOM HELST . nu till det viktigaste och roligaste på hela månaden:
jag fyller år om 2 eller 3 dagar ! beroende på hur man räknar .
men på tisdag iallafall och det får ingen glömma .



/mathilda

Kommentarer :

#1: Pau

Vad ska du göra på din fina födelsedag då?

Grattis i förskott!!!

skriven
#2: jullsaan

men du är ju jätte söt lokigt hår i platt också men våga ha låkigt de ser ut som en prinsessa<3<3

skriven
#3: aaaaastrid

ja ska gå¨på fyris durå?

skriven

Kommentera inlägget här :