påskägg och "is-hackning"

nu är jag hemma från farmor och farfar !
riktigt kul har jag haft . vi började med att äta "påsklunch" och det fanns massor med mat på bordet . lax, rostbiff, omelett, kyckling, strips, potatissallad.. det är så vårat påskbord brukar se ut . jag tog dock inte allt . eftersom jag faktiskt är rätt så kräsen när det gäller mat - jag erkänner det . men det jag tog var gott iallafall !
sedan gick vi ut för att se hur poolen såg ut och det var is i hela poolen . så istället för att bada så roade vi oss med att se om man vågade gå ut på isen.. barfota . så det såg riktigt roligt ut . som att vi alla kunde gå på vatten .
men sen efter det.. fick vi för oss att hacka sönder isen och sedan plocka bort det . så vi stod med plankor och försökte hacka ut så stora bitar som möjligt . galet jag vet . vi fick sedan ta en paus i "is-hackandet" för att leta efter påskäggen .
därefter var det efterrätt som gällde . gottgottgott ! men jag säger bara det, påsken är inte alls bra för min kropp .
det var min dag lite snabbt kortfattat . hur har eran påskafton varit ?

 







hörs senare !

Kommentarer :

#1: Pau

Glad PÅSK!

påskäg...;)

Ditt hår ser värsta mörkare ut på bilderna ;) haha

skriven
#2: Pau

men vem är det på bilden då?...haha

jag trodde det var du :P

skriven
#3: Pau

men åh hahaha....jag trodde det var du.

vad lika ni är...:O :D

skriven

Kommentera inlägget här :