unlucky girl..

okej.. det är många som har frågat vad jag nu har hittat på .
så jag tänkte berätta det lite kort .
dom som känner mej är ju inte direkt förvånade att jag har blivit skadad igen !
jag menar med min otur . när ska turen vända egentligen ? räknade ut idag att min otur har pågått nu i 8 år !
sedan 2001 då allting började med skenan i benet .
look and learn :
1. skena i benet
2. armbågen
3. knät
4. ledbandet x2
5. brutet revben
6. rainbow krasch
7. andra foten.. ledband ?
SCHLUTT !
men juste.. ! jag skulle berätta vad som hade hänt ja..
självklart var det på isen . och jag skulle då hoppa ett hopp - som man gör inom konståkningen, haha . och jag lyckades då på nått vis fastna med skridskon/skenan/foten i isen men min kropp fortsätter rotera och det slutade då med att jag typ.. landade på foten . inte skönt !
that's it . men jag är "snabb-reparerad" och snart på isen igen det kan ni räkna med !

Kommentarer :

#1: Pau

Din lilla otursfågel...Stackare.

<3

skriven

Kommentera inlägget här :