thursdays are not my days

ååh idag var inte min dag helt enkelt !
skolan var.. jobbig ! med tanke på min huvudvärk, skåpen som skulle tömmas och flyttas och tandläkaren .
ja, stackars lilla jag har blivit utsatt för allt det där idag .
och för att göra det ännu värre . när jag kom hem märkte jag att jag hade tagit fel spanskaböcker (inte den boken med glosorna i) så nu kan jag inte göra spanskaläxan + att min huvudvärk bara blir värre och värre fast jag har tagit huvudvärkstabletter och sovit i 3 timmar ! och för att göra det hela ännu lite värre så fryser jag som fan, djupfryst helt enkelt men min läppar bränns ! ååh . feel sorry for me .
sen ska man göra klart baskursen i fysik till imorgon.. men vet ni vad ? jag orkar inte göra det . så det skiter jag i ! om jag åker till skolan imorgon så gör jag det på morgonen.. om inte.. så stannar jag hemma .
ett litet gnälligt inlägg från mej blev det idag . men det får ni leva med !
hur har eran dag varit ? bättre än min hoppas jag .
puss !

Kommentarer :

#1: Anonym

jag har oxå tagit fel spanska böcker + att jag glömt fysikboken, så jag skiter oxå i allt . usch =/

skriven
#2: pau

du håller säkert på att bli sjuk...jag kände precis som dig i...onsdags.

:(

Lilla stackaren...

skriven

Kommentera inlägget här :