orealistiskt eller realistiskt ?

back to school again ! men det skulle jag klara mej utan .
men nu ska vi se framåt bara 43 skoldagar kvar .
började då med att gå upp lite för tidigt så jag hade inte så mycket att göra i ungefär 20 minuter . och då kom jag på det !  oftast vill man aldrig gå till skolan - om man är normal . men det finns en stund, en tidpunkt då man faktiskt vill gå till skolan . och det är när man har gjort sej helt klar men det är tex. 20 minuter kvar tills man ska ta bussen . för då kan man inte kolla på tv eftersom det inte är något bra på tv:n, man kan inte sätta sej vid datorn för det är för kort tid och man kan inte lägga sej i sängen igen för då är man för pigg . vad ska man göra ? man bara går fram och tillbaka och väntar på att tiden ska gå . jobbigt läge säger jag bara !
skolan var som vanligt . lite småjobbig kanske med tanke på min fot .
efter skolan följde jag med erik, gustaf och jens ner på stan en snabbis . och sen åkte jag direkt hem .
tråkig och vardaglig dag . 

JUSTE !  nu måste jag kolla med er.. visst får man ha orealistiska drömmar ?
för om det skulle vara realistiska drömmar så är det ju inte roligt att drömma dom . det är likadant med filmer.. dom ska ju vara lite för bra.. lite orealistiskt för att man ska vilja kolla på dom . hur roligt hade det tillexempel varit att kolla på en film som händer för dej på vardagen . vakna, gå till skolan, komma hem, träna, plugga.. osv.
så nu vill jag ha svar !
visst är det normalt och man får drömma orealistiska drömmar ?
puss !

Kommentarer :

#1: natta

hahha japp det är normalt att ha orealistiska drömmar :)

skriven
#2: ...

nej de äre verkligen inte du måste typ va mongo !

skriven

Kommentera inlägget här :