mycket på en gång

yeey ! nu har jag äntligen kommit hem från den jobbigaste markträningen/fysen som jag någonsin varit med om ! vi började med att springa i typ 15-20 minuter och jag kan säga det.. att efter den rundan var jag d-ö-d ! men nej det var inte över än . massa med styrka och streching låg framför oss . men jag klarade det ! hurra för mej .
men roligt och nyttigt var det . jag ska bli smal till sommaren . that's it !

idag har jag iallafall haft balett, engelska glosor och fysikprov . glosorna gick bättre än väntat - eftersom jag hade glömt att plugga på dom . och provet gick också bättre än väntat - eftersom jag helt enkelt inte orkade att plugga på det . hoppas på minst G iallafall .
efter skolan gick vi en runda på stan.. väldigt intressant . vi kollade iallafall på kläder till showen och lyckades hitta kläder till introt och finalen . tyvärr kan jag då inte visa bild eftersom det ska bli una sorpresa .
har iallafall fått en ny plattång ! eftersom att min dog igår . r.i.p
men den här är iallafall mycket bättre . me like .


imorgon är det valborg och jag hoppas att det blir bäst !
puss

Kommentera inlägget här :