jag vill alldelens för mycket..

just nu är det mycket som händer.. som jag vill göra, ska göra och måste göra .

- jag vill/ska boka biljetter till E.M.D - längtar !
- jag vill åka på språkresa i sommar
- jag vill få mina 3000 kronor
- jag ska klippa/färga håret på måndag
- hur ?
- jag måste plugga på fysikprovet
- jag måste köpa dom sista sakerna till balen

- jag måste boka nästa "klipptid" då jag ska fixa håret till balen
- jag måste städa mitt rum
- jag/vi måste fixa kläder till showen



snart är det valborg ! vad ska alla människor hitta på ?
puss

Kommentarer :

#1: Anonym

martin har fått sina 3000:- men inte vi :S

du skulle vara AS FIN i ljusbrunt hår och lugg eller snelugg! du måste fixa det så fan va fint ! :D pusssss

skriven
#2: Hellllströööm

haha jag glömde skriva namn ;)

skriven

Kommentera inlägget här :