godnatt !

sådär nu har jag gjort allting som skulle göras . är rätt stolt över mej själv .
så nu ligger jag här i sängen och lyssnar på céline dion . inte någon artist jag brukar lyssna på men nu så blev det så helt enkelt .
idag när jag satt på en lektion kom jag och tänka på den bästa filmen som någonsin har skapats . och jag vet inte alls varför jag började tänka på den men jag bara gjorde det . the notebook menar jag såklart ! alltså jag dör verkligen för den filmen . ibland önskar man ju bara att allt vore som på film .


så helt enkelt.. GODNATT !

Kommentarer :

#1: Erik

Godnatt! :D:D

skriven
#2: sofieblom

förlåt för en grymt dålig uppdatering och att alla ni som kom med frågor till frågestunden fick vänta så länge, men nu är dom i allafall svarade. ^^

Så kolla in , och se vad jag svarade på just din fråga ! ;)

Kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :