dålig uppdatering

nu har jag inte uppdaterat på länge och det är för att min pappa har tagit min dator .
sad but true .
så nu får jag sitta vid familjens dator på övervåningen . så därför kommer det antagligen bli ett inlägg utan bilder.. tråkigt .
igår hade jag iallafall grymt kul med alva . vi hade lite svårt för att komma på vad vi skulle göra men vi lyckades tillslut komma på något iallafall .
men inte en enda påskkärring kom det till oss igår ! är det ingen som går påskkärring nu för tiden.. ? knas .

idag gick jag iallafall upp tidigt - igen - och åkte direkt till ishallen . hela min dag har nästan spenderats där . från klockan 11.00 till 15.00 . fick reda på en sak då också.. som jag tyvärr inte kan säga, men det var väldigt väldigt tråkigt att höra . 
efter träningen åkte jag hem, duschade och sen kom amanda hit . puss på henne ! 
vi bakade och kollade sen på en film . "derailed" med jennifer aniston . 



ikväll är det nog tv:n som gäller . först talang 2009 och sen berg flyttar in .

dagens låt :

Gotta be somebody  - Nickelback

Kommentarer :

#1: Pau

visst är berg flyttar in bra :D haha hon e så konstig...

Va filmen bra?

skriven
#2: hellströööm

jag har tänkt på filmen hela dan! haha sjukt konstig. pusssss

skriven

Kommentera inlägget här :