annandag påsk

god eftermiddag allihopa !
härligt väder idag igen . kanske lite blåsigare än igår . so what ! vi ska inte klaga, solen skiner ju !
imorse försökte jag verkligen sova ut . för det är sista dagen för mej med sovmorgon - eftersom jag ska träna imorgon bitti . men jag lyckades bara sova till 11 . jag är besviken på mej själv .
idag har jag iallafall solat, städat mitt rum och varit ute och cyklat med melvin .
och jag har hittat BÄSTA solstället nu . nämligen på vårat tak . sjukt härligt ! då slipper man både kryp, äckligt gräs (nu när det inte riktigt är grönt än) och sen är man alldelens isolerad på något sätt . förutom att alla grannar kollar på en som att man vore.. dum i huvudet . skönt iallafall !



dagens planer är nog bara att vara hemma . orkar inte göra så mycket mer än det .
och vet ni vad ! 4 dagar utan min älskade dator nu . saknar spoootifyy !
P&K

Kommentera inlägget här :