VG, VG, VG.. alltid VG !

äntligen fredag säger jag bara !
dagen har varit helt okej faktiskt, förutom att jag har varit grymt trött.. som vanligt ?
men i alla fall på lunchen så blev det bara nathalie, linnéa och jag som åt mat av tjejerna i våran klass så vi joinade då 6D:s killar och satte oss med dom .  mkt trevligt, haha ! dom tävlade då i att äta flest portioner (soppa) som möjligt . typiskt killar säger då jag . den lyckliga vinnaren blev då edvin med 8 portioner ?! och han vann då äran ?
sen kom den efterlängtade svenskan.. vi skulle äääntligen få reda på vilket betyg vi fick på uppsatsen 'zonen' .
och jag fick.. VG ! han hade skrivit MVG först men nej, han ändrade sej . att jag aldrig ska få MVG ?! varför, varför, varför ? jag får alltid, alltid, alltid VG . så nu har jag bestämt mej för att aldrig mer skriva en uppsats . hur nu det ska gå till..
imorron är det då kulturnatten som gäller hoppas då att kvällen spenderas med linnéa <3


pusss

Kommentera inlägget här :