utsidan ger insidan en chans men insidan ger utsidan glans

äntligen är det helg,
det har hänt rätt så mycket faktiskt.. både bra och dåliga saker . landar dubbel flip och lutz igen, är överlycklig ! sen har jag fått reda på mitt so-prov, gissa vilket betyg ? VG såklart, sen har vi fått gymnasie-katalogerna så nu är det bara dags att välja vilket gymnasie och vilket program.. funderar på estetiska faktiskt, verkar jättekul ! eller så kanske det blir stockholm och konståkningsgymnasie ? vi får se, sen har jag shoppat lite också, det blev ; ett par adidas skor, en bondelid tröja och en hög midje kjol . sedan har jag också insett hur mycket jag faktiskt gillar en viss person.. <3


När jag tänker, tänker jag på dej .
När jag pratar, pratar jag om dej .
När jag skriver, skriver jag om dej .
Vet du varför ?
För att jag älskar dig


men nu behöver jag lite hjälp, vad vill ni att jag ska skriva om egentligen i min blogg ?
kommentera och skriv vad du tycker,
pusss

Kommentarer :

#1: Pauuee

Skriv om vad som helst de e ba kul o veta va du gör på dagarna o sånt :D

skriven

Kommentera inlägget här :