sjuk..

så var man hemma idag igen...
vid lunch så ringer pappa och frågar om jag vill kolla på en ny säng till mej (?)
snacka om att jag blev förvånad, såklart ville jag ha en ny säng ! :) men aldrig trodde jag att pappa skulle fråga om det . så vi åkte till ikea och kollade på några sängar . så nu ska jag helt plötsligt få en ny och bredare säng, moahaha .

under dagen så har jag också pluggat biologi.. suck . inte roligt, prov som gäller i morron då .
alla sötnosar, wish me good luck !
något som jag stör mej grymt mkt på, är alla dom där tv-programen.. 'momento' och vad dom nu heter, det finns typ 1000 sånna program och alla går nästan ut på samma sak . dom har typ "gissa ordet" eller vad dom nu kallar det . men i alla fall så ger dom ut så många ledtrådar så det bara inte går att gissa fel . efter det så höjer dom såklart summan som man kan vinna, självklart ringer då många in eftersom att dom vet ordet -vilket inte var så svårt att lista ut- och sen under programet så yrar dom om alla möjliga olika saker, från isglass till elefanter (?)
hoppas ni har en bra dag,
pusselipuss

Kommentera inlägget här :